سارقانی که خودرو تولید می کنند + عکس

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۶۸۸۲۲
سارقانی که خودرو تولید می کنند + عکس
سارقانی که با ترکیب چند خودروی سرقتی و تصادفی خودروی جدید تولید می کردند، توسط پلیس پیشگیری فاتب دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرقت خودرو و لوازم خودرو در سال 99 به صدر جرائم پر تکرار در پایتخت رسیدند و سبب شد تا پلیس در این خصوص جدی تر به مقابله با سارقین این حوزه بپردازد. در همین راستا نیروهای سرکلانتری نهم تهران و عوامل انتظامی کلانتری 168 محله 13 آبان موفق به انهدام یک باند حرفه ای سرقت و متلاشی کردن خودرو شدند که با شیوه ای جدید اقدام به فروش خودروهای سرقتی می کردند.

سروان بلوچ در این خصوص به خبرنگار اجتماعی برنا گفت: یک باند سارق خودرو در روزهای اخیر دستگیر شدند که خودروهای تصادفی را با قیمت پایین خریداری می کردند و خودروهای هم سال و هم نوع همین خودروها را سرقت می کردند.

او افزود: این افراد لوازم خودروها را گشوده و از آن جدا می کردند و بر روی خودروهای تصادفی نصب می کردند. بعضا شاهد بودیم حتی شاسی و موتور نیز از خودرو جدا شده و بر روی خودروی تصادفی نصب می کردند.

این پرسنل سرکلانتری نهم تصریح کرد: در همین راستا صندلی و لوازم جانبی خودرو نیز بر روی خودروی تصادفی نصب می شد و به صورت کلی یک خودروی جدید تولید می شد.

بلوچ خاطرنشان کرد: این باند سه نفره است که یک نفر از آن ها دستگیر و دو متهم دیگر نیز متواری هستند. این خودروها در محل آن ها به گونه ای کشف شد که کاملا آماده فروش بوده و فقط باید سند زده می شده است. برخی از این خودروها حتی ترکیبی از چند خودرو است.

او افزود: پلاک های سینی خودرو پس از سرقت و انتقال به محلی دیگر باز می شود که قابل شناسایی نباشد و روی بدنه و داخل شاسی خودرو نیز شناسه هایی وجود دارد که آن ها را با دستگاه های خاص از بین می برند تا تحت تعقیب قرار نگیرند. این افراد در آخرین مرحله شماره اتاق خودرو را نیز سنگ می گیرند و به صورت کلی یک خودروی جدید را تولید می کنند.

//انتهای پیام: 5

سرقت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز