شرق تهران برای رانندگی ناامن‌تر از سایر مناطق است

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۹۳۷۷
شرق تهران برای رانندگی ناامن‌تر از سایر مناطق است
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب تصادفات رانندگی در پایتخت را در مدت زمان شش ماهه اول سال تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ احسان مؤمنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب در یک گفت و گوی تلویزیونی در رابطه با وضعیت تصادفات در پایتخت گفت: با بررسی و آنالیز تصادفات در شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ حدود ۴۷ درصد از متوفیان حوادث رانندگی سطح معابر تهران مربوط به موتورسیکلت سواران و ۳۸ درصد عابرین پیاده و ۱۵ درصد راننده و سرنشین خودرو بودند که در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات جان خود را از دست دادند.

او افزود: ۶۰ درصد تصادفات فوتی در معابر بزرگراهی شهر تهران به وقوع پیوسته که به ترتیب بزرگراه آزادگان، بزرگراه امام علی (ع) و بزرگراه فتح بیشترین حوادث رانندگی را دارا می‌باشند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب ادامه داد: بیشترین تصادفات فوتی در منطقه ۴ شهرداری تهران با ۱۱ درصد از کل متوفیان، منطقه ۱۵ شهرداری ۹ درصد و منطقه ۱۹ شهرداری ۸ درصد از کل متوفیان است.

سرهنگ احسان مؤمنی به رانندگان تصریح کرد: در هنگام رانندگی کمربند ایمنی خود و سرنشینان را بسته نگهدارند. رانندگان از اقداماتی که باعث حواس پرتی آنها می‌گردد مانند خوردن و آشامیدن، استفاده و صحبت کردن از تلفن همراه، صحبت کردن با سرنشینان و … در هنگام رانندگی خودداری نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز