نایب رئیس مجمع سمن‌های جوانان استان کرمان:

آسیب‌های اجتماعی نوظهور شناسایی می‌شوند/ توانمندسازی دبیران سمن‌های جوانان توسط شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۰۸:۳۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۹۴۳۱
حدیثه سالاری گفت: شناسایی آسیب‌های اجتماعی نوپا از وظایف این شبکه ملی است که با جدیت آن را پیگیری می‌کنیم تا در صدد رفع آن برآییم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حدیثه سالاری، نایب رئیس مجمع سمن‌های جوانان استان کرمان، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با اشاره به طرح شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی گفت: در راستای سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان، استان کرمان متولی اجرای طرح شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی سمن‌های جوانان کشور شد.

او افزود: هدف اصلی شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی این است که سمن‌های حوزه آسیب‌های اجتماعی که تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان هستند را بایکدیگر متحد و فعالیت آنها را منسجم کنیم.

سالاری تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف مهم ما این است که دبیران سمن‌ها را در راستای تسهیل گیری، توانمندسازی کنیم یعنی به آنها آموزش داریم چگونه جامعه هدف خود را بشناسند و چگونه با آن مواجه شوند تا درصد موفقیت‌شان افزایش پیدا کند.

نایب رئیس مجمع سمن‌های جوانان کرمان از رونمایی سایت این شبکه ملی خبر داد و گفت: همین هفته دبیرخانه مرکزی شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی در کرمان افتتاح و با حضور مهندس تندگویان سایت این شبکه ملی رونمایی شد و رسما کار خود را آغاز کرد.

او افزود: مرحله بعدی کار ما پس از افتتاح دبیرخانه و سایت این است که فراخوان کشوری منتشر کنیم تا سمن‌هایی که در حوزه آسیب‌‎های اجتماعی فعالیت می‌کنند، به صورت داوطلب به این شبکه ملی بپیوندند.

سالاری با اشاره به شناسایی آسیب‌های اجتماعی نوظهور گفت: علاوه بر موارد فوق، شناسایی آسیب‌های اجتماعی نوپا از دیگر وظایف این شبکه ملی است که با جدیت آن را پیگیری می‌کنیم تا در صدد رفع آن برآییم.

//انتهای پیام:3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز