رئیس پلیس امنیت فاتب :

اراذل و اوباش محله مشیریه دستگیر شدند/ اولویت دستگیری با افرادی است که امنیت مردم را خدشه دار می کنند

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۰:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۹۴۴۹
اراذل و اوباش محله مشیریه دستگیر شدند/ اولویت دستگیری با افرادی است که امنیت مردم را خدشه دار می کنند
سردار علی ذوالقدری از دستگیری اراذل و اوباش معروف محله مشیریه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت فاتب در جریان گرداندن اراذل و اوباش معروف مشیریه گفت: یکی از اولویت های اصلی ما شناسایی و رصد و برخورد انقلابی با اشرار و اراذل و اوباش است.

او افزود: در این رابطه با افرادی که اموال مردم را تخریب می کنند با جدیت برخورد می شود. در این عرصه با هیچکس مماشات نخواهیم کرد.

سردار ذوالقدری خاطر نشان کرد: کسانی که با جان مردم بازی و امنیت مردم را خدشه دار می کنند در اولویت دستگیری هستند. طی سه هفته گذشته تعدادی از اراذل و اوباش به یک مغازه در مشیریه حمله کرده و اقدام به تخریب چند خودرو می کنند. این شخص با نام میثم که گرداننده این افراد بوده است در غرب کشور دستگیر می شود. این افراد با سلاح سرد و تیراندازی محله مشیریه را ناامن کرده بودند.

رئیس پلیس امنیت فاتب ادامه داد:  این فرد سابقه نزاع و درگیری و زندان نیز دارد و چندین مرتبه دستگیر شده است اما این بار با او برخورد جدی خواهد بود زیرا سوابق زیادی دارد. شناسایی این فرد در همان لحظه انجام شد و پس از 10 روز در غرب کشور دستگیر شد.

رییس پلیس امنیت تهران خاطرنشان کرد: مردم منطقه مشیریه از این فرد بسیار گلایه داشتند و هدف ما نیز ایجاد امنیت برای مردم است. این متهم در اردبیل نیز ایجاد درگیری کرده بود و در چند شهر دیگر نیز سابقه شرارت داشته است.

سردار ذوالقدری گفت: اینکه امروز او منکر اقدامات انجام شده می شود و مظلوم نمایی می کند صحت ندارد زیرا فیلم های او در حین تیراندازی و درگیری وجود دارد و بارها اموال عمومی و خصوصی مردم را تخریب کرده است. این شخص در مخفیگاه خود در یک عملیات غافلگیر کننده در یک شهر دورافتاده دستگیر شده است که نشان دهنده اشراف اطلاعاتی است.

این مقام ارشد انتظامی با تشریح جزئیات جرایم این افراد افزود: این افراد با دو خودرو وارد محله مشیریه شده بودند و به علت مشکلات خانوادگی با یکی از بستگان خود درگیر شدند اما این درگیری با عربده کشی و تیراندازی منجر به ناامن کردن کل منطقه شد. گرداننده اصلی این نزاع حدود 10 سال پیش در همین محل به عنوان اراذل و اوباش گردانده شده بود و سابقه درگیری های متعدد دارد.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز