به مناسبت هفته کودک صورت می گیرد:

توزیع بسته‌های حمایتی بین کودکان کم برخوردار جنوب شهر

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۰:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۹۵۵۳
توزیع بسته‌های حمایتی بین کودکان کم برخوردار جنوب شهر
رئیس اداره آموزش های شهروندی منطقه 19 از تدارک و اجرای برنامه های مناسبتی هفته کودک تا 17 مهر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ هادی قربانی توزیع بسته های حمایتی میان کودکان کم برخوردار را از جمله این برنامه ها اعلام کرد و گفت: در همین راستا 150 بسته شامل اسباب بازی، لوازم التحریر و اقلام بهداشتی همزمان با روز جهانی کودک در 16مهر توزیع خواهد شد.

او همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره آنلاین بازی های ایرانی در هفته کودک گفت: این برنامه که باعث تداعی خاطرات بازی های سنتی در بزرگسالان و آموزش آن ها به کودکان می شود، در قالب اجرای بازی های سنتی بین اعضای خانواده در نظر گرفته شده است.

شهروندان علاقه مند به شرکت در این برنامه می توانند با تهیه کلیپ از بازی های بومی ایرانی و ارسال آن به شماره واتس آپ 09335921748 از جوایز قرعه کشی این جشنواره بهره مند شوند.

قربانی با اشاره به تقارن هفته کودک با هفته تهران افزود: به همین مناسبت مسابقه نقاشی با موضوع «تهران، شهری که من دوست دارم» ویژه کودکان طراحی و در فضاهای مجازی اطلاع رسانی شده است. ضمن اینکه مطالب آموزشی مختلفی درخصوص هوش هیجانی کودکان، تغذیه صحیح کودکان، نحوه برخورد با کودکان بیش فعال  و آموزش در روزگار کرونا از طریق فضاهای مجازی در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

به گفته این مسئول در رابطه با هریک از آموزش های مجازی، مسابقه ای طراحی شده که پاسخ آنها از طریق شماره واتس آپ اعلام شده جمع آوری و برای دریافت جایزه قرعه کشی می شود.

نظر شما