دستگیری زن سارق معروف دولت آباد

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۶۹۶۲۴
دستگیری زن سارق معروف دولت آباد
رئیس کلانتری ۱۶۷دولت‌آباد از دستگیری یک زوج سارق خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ عبدالوحید جهانبخشی گفت: به دنبال تماس یک خانم با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰و اعلام اینکه یک دستگاه خودروی پرشیا سفید رنگ توسط یک خانم و آقا در حال سرقت است، بلافاصله ماموران تیم عملیات کلانتری ۱۶۷دولت‌آباد خود را به محل سرقت در خیابان دهخدا حسینی می‌رسانند و مشاهده می‌کنند که خبر صحت دارد.

او ادامه داد: زوج سارق به محض رویت واحد گشتی سوار خودرو پرشیا شده و اقدام به فرار می‌کنند، اماپس از چند دقیقه تعقیب و گریز در موقعیت چهارراه خط آهن، ماموران خودروی پرشیا را متوقف و سارقن را دستگیر می‌کنند و خودرو به همراه آقا و خانم سارق به کلانتری ۱۶۷ منتقل می‌‌شود.

به گفته جهانبخشی، این خودروی پرشیا روز قبل از دستگیری زوج سارق از حوزه استحفاظی کلانتری ۱۵۷ مسعودیه سرقت شده و از داخل خودرو لوازم زیادی از جمله ضبط و باند، سیستم صوتی و دو حلقه لاستیک زاپاس خودروهای دیگر کشف و ضبط شد.

او افزود: در کیف کمری مرد سارق نیز  هشت سوییچ موتور و یک سوییج خودرو ۲۰۶ و همچنین یک شاه کلید که به صورت حرفه‌ای درست شده بود کشف و ضبط شد؛ خانم اعلام می‌کند به شغل آرایشگری مشغول است و به طور پاره وقت با همسرش اقدام به سرقت محتویات خودرو می‌کند.

رئیس کلانتری ۱۶۷دولت‌آباد گفت: هر دو نفر به بیش از ۲۰ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کردند، سن خانم ۲۵و آقا حدودا ۳۷ساله است و مرد، دارای سوابق متعددی است و خانم سابقه‌ای نداشته است. برای این زوج پرونده قضایی تشکیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز