کشف بیش از ۴۰۰ هزار انواع ماسک احتکار شده

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۶۹۹۶۸
کشف بیش از ۴۰۰ هزار انواع ماسک احتکار شده
رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف بیش از 400 هزار عدد انواع ماسک احتکارشده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به کشف 400 هزار عدد ماسک احتکارشده، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه، مأموریتهای پلیس امنیت اقتصادی در راستای رصد اطلاعاتی انبارها و مراکز توزیع تجهیزات بهداشتی به طور کامل و با قوت بیشتر همانند گذشته انجام می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با جمع‌آوری اطلاعات و انجام گشتهای هدفمند، افراد سودجو و اخلالگران در بازار توزیع اقلام بهداشتی و محل احتکار کالاها را شناسایی می‌کنند.

او تصریح کرد: در هفته‌های گذشته (22 شهریور تا 14 مهر ماه)، مأموران در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، بیش از 400 هزار عدد انواع ماسک را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماسکهای مکشوفه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در استانها به دانشگاه‌های علوم پزشکی تحویل داده شد، عنوان کرد: در این مدت، 23 واحد صنفی متخلف پلمب، 18 محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

مقیمی با اشاره به عزم جدی این پلیس برای مبارزه با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و ضروری از مردم خواست در صورت اطلاع از احتکار هرنوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اعلام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز