معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد:

جمع آوری بیش از ٢٣ میلیارد اقلام در پویش مدافعان سلامت عزاداران

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۴:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۰۰۰۰
جمع آوری بیش از ٢٣ میلیارد اقلام در پویش مدافعان سلامت عزاداران
محمد مهدی تندگویان گفت: در پویش جوانان مدافعان سلامت عزاداران، ٣٨١٩ جوان برومند در ٤٣٦ تشکل از سراسر کشور به فعالیت پرداختند و بیش از ٢٣ میلیارد اقلام اعم از مواد ضدعفونى و سایر وسایل بهداشتى و معیشتى جمع آورى و توزیع یافت و یا به تولید محتوا در فضاهاى مجازى اختصاص یافت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد مهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: محرم امسال حال و هواى حسینى جوانان ایران رنگ و بویى متفاوت داشت. رنگ و بویى از جنس لبیک به فرامین رهبرى، از جنس کنار هموطنان بودن و بلوغ در درک مفهوم حقیقى عزادارى ها. جوانان در محرم امسال با بانگ ماملت حسینیم با تمامى امکانات داشته و نداشته، در مسیر تامین سلامت عزاداران و هموطنان مقتدرانه ظاهر شدند و پیاده روى اربعین امسال به سمت حرم مطهر امام حسین (ع)،همان قدمهایى است که در این راه برداشته شده.

در پویش جوانان مدافعان سلامت عزاداران، ٣٨١٩ جوان برومند در ٤٣٦ تشکل از سراسر کشور به فعالیت پرداختند و بیش از ٢٣ میلیارد اقلام اعم از مواد ضدعفونى و سایر وسایل بهداشتى و معیشتى جمع آورى و توزیع یافت و یا به تولید محتوا در فضاهاى مجازى اختصاص یافت.

اگرچه در تمامى روزهاى بى سابقه و بحرانى درگیرى با ویروس کرونا در کشور، جوانان بگونه اى مثال زدنى حاضر شدند و در هر مرحله مطابق با سیاست هاى تعیین شده با فعالیت و اقدام نامشان را برجسته نمودند، اما جاى آن دارد تا به پاس لبیک به پویش جوانان مدافعان سلامت عزاداران بار دیگر شکرانه اى را به جا آورم. نخست از پروردگار که توفیق همراهى در این جریان را به من عطا نمود و سپس از جوانان کشور به ویژه تشکلهاى مردم نهادجوانان و ادارات کل ورزش و جوانان استانها بواسطه باور جوانان و هموار نمودن مسیر براى ایشان.

اربعین امسال سربلند عزاداران چهلمین روز از شهادت امام حسین (ع) خواهیم بود.

اربعین حسینى تسلیت باد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز