کشف مزرعه ماینر

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۰۸:۴۹:۲۵
کد خبر: ۱۰۷۰۳۰۲
کشف مزرعه ماینر
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 64 دستگاه تولید کننده ارز دیجیتال غیرمجاز به مبلغ11میلیارد و500میلیون ریال در شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار غلامرضا جعفری در بیان جزئیات این خبرگفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پارسیان در پی اشرافیت اطلاعاتی از راه اندازی مزرعه تولید ارز دیجیتالی در یک خانه باغی در یکی از روستاهای شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود : ماموران پس از بررسی های تخصصی و میدانی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل مذکور 64 دستگاه ماینر قاچاق کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ، ارزش محموله کشف شده را 11میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان وتصریح کرد : در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه انجام هرگونه اقدامی در خصوص خرید و راه اندازی دستگاه های استخراج ارز دیجیتال نیازمند مجوز قانونی است، اظهار داشت: اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی پلیس هرمزگان، فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان گرفته که این مورد در حوزه کشف جرایم اقتصادی دارای اهمیت فراوانی دارد.

نظر شما