سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

شناسایی۴۳۹۲ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ فوت ۲۳۰ بیمار دیگر

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۰۳۷۸
شناسایی۴۳۹۲ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ فوت ۲۳۰ بیمار دیگر
سیما السادات لاری گفت: از دیروز تا امروز 17مهر 1399و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،4 هزار و بیمار 392جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیما السادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا گفت: از دیروز تا امروز 17 مهر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 4هزار 392 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که  2هزار و52 نفر از آنها بستری شدند که با این حساب مجموع بیماران کووید19 در کشور به488 هزار و236 نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته،  230بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 27هزار و 888 نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا 399کنون هزار و 300نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند و4335نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز