تعقیب و گریز در کرمان

۱۳۹۹/۰۷/۱۷ - ۱۹:۳۴:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۰۴۳۸
تعقیب و گریز در کرمان
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف 218 کیلو و 550 گرم تریاک و توقیف 2 دستگاه خودرو در عملیات شبانه ماموران یگان تکاوری 116 شهرستان"کهنوج" خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار"عبدالرضا ناظری" در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان تکاوری 116 شهرستان"کهنوج" با انجام کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای حمل یک محموله سنگین موادمخدر با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو 405 و عبور آن از محورهای مناطق جنوبی استان مطلع شدند.

او گفت: در این رابطه ماموران با استقرار شبانه در محدوده های صعب العبور محور"اسفندقه-سوغان" خودروی مورد نظر که توسط یک دستگاه وانت پیکان همراهی می شد را شناسایی کرده و به هر دو خودرو دستور ایست دادند اما با فرار آن ها روبه رو شدند.

سردار ناظری تصریح کرد: تکاوران یگان 116 نیز با تعقیب و مراقبت ضربتی و موضع گیری مناسب موفق شدند خودروهای متواری را پس از طی مسافتی کوتاه متوقف و ضمن دستگیری راننده آن ها از خودروی پژو 218 کیلو و 550 گرم تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی قاچاقچیان به مسئولان قضائی بیان داشت: بحمدالله در سایه لطف لایزال الهی و با اشرافیت خوب تکاوران پلیس بر حوزه کویر و نقاط صعب العبور این بار هم  سوداگران مرگ به نیت شوم توزیع این محموله سنگین مواد افیونی برای گرفتاری نسل جوان استان و میهن مان دست پیدا نکردند.

نظر شما