آخرین جزییات ریزش ساختمان در شهرداری منطقه۱۷

۱۳۹۹/۰۷/۱۸ - ۱۵:۵۲:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۰۶۸۶
شهردار منطقه ۱۷ به تشریح اقدامات در زمینه حادثه ریزش ساختمان پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛داود لطفی،شهردار منطقه ۱۷ تهران درباره حادثه ریزش ساختمان گفت: شب گذشته و در پی ریزش یک ساختمان ناپایدار در مجاورت محل گودبرداری در میدان مقدم، با حضور عوامل شهرداری، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و سازمان بحران شهر تهران ساختمان ناپایدار و املاک مجاور تخلیه شدند.

شهردار منطقه ۱۷ افزود: صبح امروز شاهد دو ریزش بودیم که در ریزش اول که یک ساختمان سه طبقه و بخشی از یک ساختمان دوطبقه بودند خوشبختانه به دلیل هشدارهای شب گذشته کسی در محل حاضر نبود و کسی آسیب ندید.

او ادامه داد: متاسفانه قبل از ریزش دوم چند نفر از نگهبانان پروژه بدون توجه به نوار زرد و هشدار عوامل حاضر در محل وارد محل شدند که با ریزش خاک به داخل گود زیر آوار محبوس شدند.

لطفی گفت: مهندسان، آتش‌نشانان و نیروهای هلال‌احمر در حال آواربرداری هستند تا بتوانند محبوسین را خارج کنندهنوز هیچ خبری مبنی بر فوت یا جرح محبوسین در دست نیست.

لطفی اضافه کرد: ساختمان دیگری هم در کنار این ساختمان وجود دارد که با توجه به شرایط ناایمنی که دارد با تصمیم ستاد بحرانی که با حضور عوامل قضایی تشکیل شد دستور قضایی برای تخریب ساختمان سوم صادر شد که هم اکنون در حال تخریب هستند.

شهردار منطقه ۱۷ در پایان تاکید کرد: تا قبل از این اتفاق عوامل شهرسازی و ناحیه منطقه چندین بار به مهندسان ناظر و عوامل اجرایی تذکر دادند که آنها اعلام کرده‌اند مشکلی وجود ندارد و کارهای ایمن‌سازی در حال انجام است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز