مسافرکشی با نیسان!

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۷۱۱۶۲
مسافرکشی با نیسان!
معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب از توقف نیسان محموله بار داربست خبر داد و گفت: راننده خودرو علاوه بر حمل بار، 4 کارگر را نیز به عنوان مسافر در قسمت بار خودرو سوار کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی، معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب با اشاره به اینکه طرح برخورد با وانت بارها و کامیونت هایی حمل مسافر که کارگر و یا افرادی را در قسمت بار حمل می کنند استمرار دارد، گفت: برخی رانندگان علاوه بر حمل بار تعدادی افراد و یا کارگران را در قسمت حمل بار سوار به عنوان مسافر سوار و به مقصد انتقال می دهند.

او با تاکید بر اینکه این تخلف رانندگی در صورت وقوع تصادف خسارت های مادی و جانی فراوانی در پی خواهد داشت، افزود: ساعت 08:15 صبح امروز در مسیر غرب به شرق همت محدوده شیخ بهایی، ماموران پلیس راهور در گشت زنی های پلیسی، یک دستگاه خودروی نیسانی را مشاهده کردند که راننده خودرو علاوه بر حمل بار میلگرد های داربست، 4 کارگر را نیز به عنوان مسافر سوار بر خودرو کرده و قصد انتقال آنان را به محل نصب داربست داشت.

او با بیان اینکه خودروی نیسان متوقف و اعمال قانون شد، از رانندگان وانت بارها و کامیونت های حمل بار و اسباب خواست: از نشاندن افراد در قسمت بار خودداری کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز