مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

طرح توانمندسازی جوانان اجرا شد/ برنامه‌ریزی‌های وزارت ورزش و جوانان براساس بیانیه گام دوم انقلاب

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۲:۳۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۷۱۲۰۲
طرح توانمندسازی جوانان اجرا شد/ برنامه‌ریزی‌های وزارت ورزش و جوانان براساس بیانیه گام دوم انقلاب
روح‌الله اسدی از اجرای طرح توانمندسازی جوانان و ابلاغ آن به تمام استان‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ روح‌الله اسدی، مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای بیانیه گام دوم انقلاب در ستادملی ساماندهی امور جوانان گفت: اولین کاری که در این راستا انجام دادیم این بود که مجموعه اقدامات دستگاه‌های عضو ستاد ملی جوانان را جمع آوری کرده و به همه آنها طی یک نامه‌ای ابلاغ کردیم که هر اقدامی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب انجام دادند برای ما ارسال کنند تا ما به صورت فایل واحد در اختیار همه دستگاه‌های عضو قرار دهیم که دستگاهی کار تکراری انجام ندهد و ما بتوانیم از نتایج کار استفاده کنیم.

او افزود: در مرحله بعد، اسناد مربوطه خصوصا سند توسعه ویژه (فرابخشی) ساماندهی امور جوانان را برمبنای 7 بند بیانیه گام دوم انقلاب، به روز رسانی کردیم.

اسدی تصریح کرد: همچنین اعتبارات استان‌‌ها را هم بر همین اساس اختصاص دادیم تا در هر محوری که می‌توانند بهتر کار کنند، تقسیم کار استانی انجام دهند و برای آن بودجه دریافت کنند.

مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حوزه‌هایی که مورد تقسیم کار صورت گرفته است، گفت: ما در حوزه اقتصاد، علمی، پژوهش، معنویات، سبک زندگی این تقسیم کار را انجام دادیم یعنی به دستگاه‌ها ابلاغ کردیم بندهای بیانیه گام دوم انقلاب را مورد واکاوی قرار دهند تا طی یک برنامه ریزی به سایر دستگاه‌ها ابلاغ کنیم.

اسدی در ادامه عنوان کرد: در کنار این موارد، از تولید محتوا در فضای مجازی به خصوص ساخت موشن گرافی که برای جوانان و دستگاه‌ها ایجاد حساسیت کند هم حمایت‌های لازم را انجام دادیم.

او افزود: از آنجایی که در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره شده است که جوانان باید شانه زیربار مسئولیت دهند و مسئولان هم برای آنها فضا را آماده کنند، ما طرح توانمندسازی جوانان را اجرا کردیم و به تمام استان‌ها ابلاغ شده است تا جوانانی که عضو ستاد ساماندهی امور جوانان می شوند، دوره‌های آموزشی لازم را طی کنند تا با ساختار دستگاه‌های دولتی آشنا شوند و حضور موثرتری داشته باشند.

انتهای پیام: 2

نظر شما