اعتراف به ۲۵ فقره جیب بری در پایتخت

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۸:۲۳
کد خبر: ۱۰۷۱۲۰۷
اعتراف به ۲۵ فقره جیب بری در پایتخت
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران، از دستگیری سارق حرفه‌ای جیب بر خطوط BRT با 25 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران گفت: با افزایش پرونده های جیب بری در خطوط BRT به ویژه در محدوده کلانتری 116 مولوی، ماموران کلانتری طرح مبارزه با جیب بری در محدوده خطوط اتوبوسرانی را به اجرا در آوردند تا اینکه هیجدهم مهرماه ماموران کلانتری مولوی در ایستگاه BRT مولوی به مرد جوانی مظنون شدند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه با دستگیری مظنون و بررسی های بیشتر از وی 7 دستگاه گوشی موبایل کشف شد، افزود: متهم 30 ساله برای بررسی های بیشتر به کلانتری مولوی انتقال یافت.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات پلیسی و استعلام های انجام شده مشخص شد که گوشی های کشف شده سرقتی بوده و مال باختگان پیش تر با مراجعه به پلیس پرونده هایی با موضوع جیب بری تشکیل داده اند.

او عنوان کرد: در ادامه تحقیقات اولیه متهم به 25 فقره سرقت جیب بری در خطوط BRT در خیابان مولوی اعتراف کرد و اظهار داشت، به علت بیکاری و تامین هزینه مصرف مواد مخدر به جیب بری در مکان های شلوغ پرداخته ام و اموال سرقتی که اکثراً گوشی موبایل بود را در خیابان مولوی به افراد گذری فروخته ام و پول حاصله را هزینه زندگی و تامین مواد مخدر کرده ام .

این مقام پلیسی با بیان اینکه شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار دارد، گفت: متهم به دادسرا معرفی و تحقیقات پلیسی ادامه دارد.

او از شهروندان خواست: در مکان های شلوغ مراقبت بیشتری از اموال و مدارک همراه شان داشته باشند و مراقب افرادی که به بهانه های مختلف خود را به آنان نزدیک می کنند یا آنان را هل می دهند، باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز