شبیخون یگان های ناجا به کاروان بزرگ حمل موادمخدر

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۸:۳۸:۱۲
کد خبر: ۱۰۷۱۳۹۹
شبیخون یگان های ناجا به کاروان بزرگ حمل موادمخدر
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 377 کیلو گرم مواد مخدر در عملیات ماموران انتظامی شهرستان های خاش و ایرانشهر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار احمد طاهری گفت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "خاش"و " ایرانشهر" با هدایت اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، با پایش دقیق و اشراف اطلاعاتی اعضای باند قاچاق مواد مخدر را که قصد جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مرزهای کشور به سمت شهرستان خاش و ایرانشهر داشتند، شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: تیم های عملیات ویژه پلیس پس از چند روز کار گسترده با رصد منطقه، سوداگران مرگ را که با یک دستگاه خودروی تویوتا ، 3 دستگاه پژو405 و 2 دستگاه پژو پارس به سمت مرکز استان در حرکت بودند، مشاهده که طی تعقیب و گریز نامحسوس و شبانه ماموران خودروهای آنان را متوقف کردند.

سردار طاهری با بیان اینکه در این عملیات ضربتی و غافلگیرانه 6 قاچاقچی دستگیر و 6 دستگاه خودرو نیز توقیف شد، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای متوقف شده قاچاقچیان و همچنین محل دپوی آنان در مخفیگاهشان، یک تن و 377 کیلو و 450 گرم مواد مخدر شامل 941 کیلو و 250 گرم تریاک، 411 کیلو و 200 گرم حشیش و مقدار 25 کیلو گرم شیشه کشف کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز