رئیس پلیس پایتخت خبر داد:

برخورد پلیس با افرادی که ماسک نمی‌زنند ایجابی و ارشادی است / کشف بیش از دو تن موادمخدر در تهران

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۸:۴۸:۱۹
کد خبر: ۱۰۷۱۹۲۹
برخورد پلیس با افرادی که ماسک نمی‌زنند ایجابی و ارشادی است / کشف بیش از دو تن موادمخدر در تهران
طرح ظفر با حضور سردار حسین رحیمی در محل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در جریان هفتمین طرح ظفر گفت: رویکرد ما در این طرح مبارزه با قاچاقچیان بوده است. هدف ما این است که با آلوده کنندگان موادمخدر به شدت برخورد کنیم و در این عرصه معاون دادستان نیز همکاری خوبی با ما داشت.

او افزود: در مجموع 196 حکم قضایی اخذ شد. طی 72 ساعت گذشته موفق به انهدام 6 باند مهم موادمخدر شدیم و 2/14 تن موادمخدر در پایتخت کشف شد.

سردار رحیمی تصریح کرد: در این رابطه 24 قاچاقچی عمده و 1263 نفر خرده فروش دستگیر شدند.

رئیس پلیس تهران در ادامه افزود: 6 باند بزرگ نیز در این عملیات منهدم شد و 11 منزل نیز که محل فروش موادمخدر بودند نیز پلمب شدند.

او بیان کرد: در همین راستا 11 نفر از اراذل و اوباش نیز که توزیع کننده موادمخدر بودند دستگیر شدند و از این افراد 38 دستگاه موتورسیکلت و خودرو نیز کشف شد. از ابتدای سال نزدیک به 17 تن موادمخدر در تهران کشف شده است.  دستگیری 4 نفر از یک باند که بیش از 700 کیلو موادمخدر در روزهای اخیر از مرزهای شرقی به قلب تهران آورد، از دیگر اقدامات بوده است.

سردار رحیمی در پایان گفت: در عرصه مبارزه با موادمخدر اقدامات ما تهاجمی است و به شدت در این عرصه با توزیع کنندگان موادمخدر برخورد خواهد شد. اجازه نخواهیم داد تا محله های پایتخت محل توزیع مواد مخدر شود.

رییس پلیس تهران بزرگ درباره نقش پلیس در اجرای پروتکل‌های بهداشتی با توجه به تعیین جریمه برای افراد متخلف گفت: فعلا کسی جریمه نشده است. برخورد پلیس با افرادی که ماسک نمی‌زنند ایجابی و ارشادی است.

سردار حسین رحیمی در پایان گفت: ما در کنار ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم تا یک اقدام اساسی برای سلامت مردم انجام دهیم. در حال حاضر به دنبال تنظیم سازوکار مقابله با ماسک نزدن در سطح پایتخت هستیم و به زودی در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز