رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

کمیته امنیتی و اجتماعی با ریاست وزارت کشور به‌بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌پردازند

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۲۳:۲۶:۱۱
کد خبر: ۱۰۷۲۰۸۰
کمیته امنیتی و اجتماعی با ریاست وزارت کشور  به‌بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌پردازند
کیانوش جهانپور درباره اعمال نظارت‌ها در زمینه استفاده از ماسک در معابر عمومی گفت: کمیته امنیتی و اجتماعی با ریاست وزارت کشور در این باره به فعالیت می‌پردازد.

به‌ گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در روزهای اخیر جرائم مبنی‌بر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت و درمان اعمال شده است. این در حالی است که هنوز بسیاری از افراد نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمایل چندانی ندارند و اقدامی قاطع نیز از سوی مسئولان امر اعمال نشده است.

در این باره سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ روز گذشته درباره نقش پلیس در اجرای پروتکل‌های بهداشتی با توجه به تعیین جریمه برای افراد متخلف گفته که فعلا کسی جریمه نشده است. برخورد پلیس با افرادی که ماسک نمی‌زنند ایجابی و ارشادی است. ما در کنار ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم تا یک اقدام اساسی برای سلامت مردم انجام دهیم. در حال حاضر به‌دنبال تنظیم سازوکار مقابله با ماسک نزدن در سطح پایتخت هستیم و به‌زودی در این خصوص تصمیم گیری می‌شود.

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خبرنگار اجتماعی برنا درباره اعمال نظارت‌ها در زمینه استفاده از ماسک در معابر عمومی گفت: کمیته امنیتی و اجتماعی با ریاست وزارت کشور در این باره به فعالیت می‌پردازد.

او درباره نقش نیروی انتظامی در اعمال نظارت‌ها در کمیته امنیت و اجتماعی در وزارت کشور افزود: نیروی انتظامی هم  در این کمیته فعال است.

//انتهای پیام: 3

نظر شما