سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

بار دیگر مرگ بر اثر کرونا در کشور رکورد زد؛ ۲۷۲ نفر

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۲۲۰۱
بار دیگر مرگ بر اثر کرونا در کشور رکورد زد؛ ۲۷۲ نفر
سیما السادات لاری گفت: از دیروز تا امروز 21مهر 1399و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 4هزار و 206بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیما السادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا گفت: از دیروز تا امروز 21 مهر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 4هزار و206 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 2هزار و63 نفر از آنها بستری شدند که با این حساب مجموع بیماران کووید19 در کشور به 504هزار و 281نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 272بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 28هزار و816 نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون 409هزار و 121نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند و4533 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز