وزیر نفت مطرح کرد:

تلاش برای تولید دستگاه‌های تنفسی/ رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۰:۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۷۲۵۲۱
تلاش برای تولید دستگاه‌های تنفسی/ رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است
وزیر نفت گفت: هم‌اکنون در شرایط سخت هستیم و مردم در شرایط سخت به سر می‌برند. باید برای تولید دستگاه‌های تنفسی تلاش شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مراسم اهدای 141 دستگاه ونتیلاتور از طرف وزارت نفت به کارد درمان برگزار شد.

بیژن زنگنه، وزیر نفت، در این نشست گفت: در ایام کرونا نمی‌توانستیم کار را تعطیل کنیم، چون اگر نفت تولید نشود و سوخت نداشته باشیم هیچ بیمارستانی نمی‌تواند کار کند.

به گفته او در این دوره کالاهای پتروشیمی و صادرات تحت تاثیر قرار نگرفت. با توجه به وجود همه سختی‌های دوران کرونا، نمی‌توانستیم سکوها را تعطیل کنیم.

زنگنه ادامه داد: در این دوران مسائلی همچون اینکه فضا چگونه تعبیه شود  و فاصله چگونه باشد، مطرح شد. به هر حال یک کار مهمی بود که خوشبختانه آن را انجام می‌دهیم.

وزیر نفت افزود: ملت ایران در این ایام پایه کار بودند اما جهانیان کوچکترین انعطافی در این شرایط انجام ندادند و همین مقوله تنش‌های فراوان ایجاد کرده است. اقدامات فراوان انجام شده تا بتوان فشارهای موجود را کاهش داد. برای مثال پایه تولید مواد شوینده، مواد پتروشیمی است.

او در خطاب به‌ وزیر بهداشت گفت: ایشان فرمانده ما هستند و ما کارگر وزارت بهداشت هستیم تا بتوانیم از شدت فشارها بکاهیم.

زنگنه تصریح کرد: در جایی که زندگی می‌کنیم نمی‌توانیم خود را از مردم جدا بدانیم. هم‌اکنون در شرایط سخت هستیم و مردم در شرایط سخت به سر می‌برند. باید برای تولید دستگاه‌های تنفسی تلاش شود.

وزیر نفت گفت: مردم هم باید تلاش کنند چون رعایت پروتکل‌ها در مهار بیماری تاثیرگذار است هر جا در این زمینه سخت‌گیری شده نتایج مناسبی در پی داشته است.

او اضافه کرد: همکاران نیز در صنعت پتروشیمی به فعالیت بپردازند، چون فعالیت ها به دلیل کرونا یک روز هم کم نشده  بلکه اضافه هم شده است.

زنگنه گفت:  از کادر درمان تشکر می‌کنیم و  آنها بدانند فداکاریشان را خدا، شاهد است و به آنها و خانواده‌هایشان برکت می‌دهد. دعای مردم پشت سر شما است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز