فرمانده کل سپاه پاسداران:

برای مقابله با کرونا در آرایش جنگی هستیم/ چشم اندازهای درمان کرونا چندان روشن نیست

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۷۲۷۵۷
برای مقابله با کرونا در آرایش جنگی هستیم/ چشم اندازهای درمان کرونا چندان روشن نیست
سرلشکر سلامی گفت: به پیروی از مقام معظم رهبری به همه دوستان اعلام می کنیم در صحن جامعه رسمی پزشکی و در عرصه‌های مختلف آماده هستیم و آرایش امروز ما آرایش جنگی است و با تمام ظرفیت ها در تمامی بخش‌های سپاه آماده هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مراسم دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان سپاه و بسیج با وزیر و مدیران ارشد وزارت بهداشت امروز در وزارت بهداشت و درمان برگزار شد.

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران در این مراسم گفت: کادر درمان برای مهار کرونا در سطح جامعه ماه‌ها فداکارانه تلاش کرده‌اند. این بیماری آزمون بزرگی بود که جامعه پزشکی با نشان دادن فداکاری، از خود گذشتگی و ایثار مایه افتخار بودند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: هرچند تلاش‌های حرفه ای با از خود گذشتگی همراه است فرهنگ درخشان در جامعه ما شکل می‌گیرد افرادی که در عرصه کرونا نقش موثر داشتند در جامعه ما افتخار آفرین هستند.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم از وزیر بهداشت به عنوان پرچم دار عرصه‌ی از خود گذشتگی و ایجاد امنیت روحی تشکر کنیم. هدف از این دیدار تشکر از تلاش‌های ارزنده کادر درمان است. البته این گونه ایثار همچون دفاع مقدس اقدامی ارزشمند است.

او ادامه داد: ملت ما ارزش این مسئله را می‌دانند و ضامن سعادت اخروی این عزیزان( کادر درمان) می‌شوند بنده به نیابت از پاسداران  و بسیجیان از شما تشکر می کنم.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: یاد شهدای سلامت در جامعه ما ثبت می‌شود  و درآسمان کشور ایران خواهند درخشید.

سرلشکر سلامی بیان کرد: به پیروی از مقام معظم رهبری به همه دوستان اعلام می‌کنیم در صحن جامعه رسمی پزشکی و در عرصه‌های مختلف آماده هستیم و آرایش امروز ما آرایش جنگی است و ما با تمام ظرفیت‌ها در تمامی بخش‌های سپاه آماده هستیم.

او تاکید کرد: امروز قبل از ظهر ویدیو کنفرانسی با نیروی استانی داشتیم و گزارش گرفتیم و دستور العمل‌های شفاهی و کتبی ابلاغ شده و گزارشات را منعکس  می‌کنیم و در هر استان  ظرفیت‌های سپاه را گسترش می‌دهیم.

به گفته او کرونا به خودی خود پایانی ندارد و این بیماری ماحصل بیماری پیش رونده است که سیاره زمین را احاطه کرده و هیچ وقت این بیماری از بین نمی‌رود و در سطح جغرافیا نیز میزان این بیماری بالاست.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: چشم اندازهایی نیز درباره کشف دارو برای درمان این بیماری چندان روشن نیست به نظر نمی‌رسد که آفرینش با شکل و سیمای جدید خودنمایی می‌کند. وقتی با یک پدیده در حال رشد مواجه هستیم مواجه ما نمی‌توانیم روزمره باشد .

به گفته او برای جلو افتادن از کرونا نیازمند برنامه هستیم. نکته بعدی این است که روش‌های قاطع برای درمان وجود ندارد و باید اعمال مدیریت کرد و به روش‌های غیردرمانی روی آورد. باید قاعده‌های دیگر در این زمینه بروز کرد. این مقوله نیازمند اندیشیدن است.کرونا باید به عنوان یک پدیده اجتماعی مورد بررسی قرار بگیرد.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز