شکارچیان غیرمجاز در طالقان دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۹:۳۱
کد خبر: ۱۰۷۳۰۳۸
شکارچیان غیرمجاز در طالقان دستگیر شدند
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان از دستگیری شکارچیان غیرمجاز کبک در مناطق شکار ممنوع طالقان خبر داد و گفت: در این میان دو قبضه اسلحه غیر مجاز پی سی پی توسط یگان حفاظت طالقان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن فلاح نژاد، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان گفت: سه نفر در مناطق شکار ممنوع شهرستان طالقان توسط ناظرین این اداره کل شناسایی و دستگیر شدند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان ادامه داد: این شکارچیان غیر مجاز کبک در مناطق و زیستگاه‌های شهرستان طالقان اقدام به شکار کرده اند، در این میان دو قبضه اسلحه غیرمجاز پی سی پی توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان نیز کشف و ضبط شد.

فلاح نژاد ضمن تشکر از همیاران سخت کوش و جوامع محلی متخلفین که در رابطه با محیط زیست خود دغدغه دارند ،گفت: سه نفر در این میان شناسایی شدند که یکی از آن‌ها مسؤولیت شکارها را به عهده گرفت.

او در رابطه با نحوه نظارت این اداره بر مناطق شکار ممنوع، یادآور شد: محیط بان‌ها به همراه همیاران و جوامع محلی به صورت مداوم زیستگاه‌ها و مناطق شکار ممنوع طالقان رو زیر نظر دارند و در حین گشت و پایش و اخباری که توسط جوامع محلی دریافت می‌کنند سریعا در صدد برخورد با متخلفین بر خواهند آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز