هزینه حق بیمه حوادث و مازاد درمان دانش آموزان اعلام شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۵:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۳۰۴۳
هزینه حق بیمه حوادث و مازاد درمان دانش آموزان اعلام شد
معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش، تفاهم‌نامه و دستورالعمل اجرایی بیمه حوادث و مازاد درمان دانش آموزان و کارکنان مدارس را به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی الهیار ترکمن، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع در راستای اجرای نظام رفاهی وتسهیلات حمایتی برای معلمان و با توجه به‌ ضرورت بیمه‌ای تمامی نوآموزان، دانش آموزان و کارکنان وزارت آموزش‌وپرورش، دستورالعمل اجرایی بیمه حوادث و مازاد درمان دانش آموزان را به استان‌ها ابلاغ کرد.

تفاهم‌نامه بیمه حوادث و درمان مازاد دانش آموزان و کارکنان مدارس دولتی و غیردولتی آموزش‌وپرورش که با بیمه معلم منعقد شده است برای اجرایی شدن به استان‌ها ارسال تا ادارات کل آموزش‌وپرورش نسبت به انعقاد قرارداد با شعب بیمه‌گر اقدام نمایند.

حق بیمه حوادث و درمان دانش‌آموزی با نرخ حق بیمه 59،420 ریال برای هر نفر در سال تحصیلی 140-1399 است و برای بهره‌مندی تمامی بیمه‌شدگان از مزایای این پوشش بیمه‌ای، با همکاری شرکت بیمه‌گر برای هر یک از افراد بیمه‌شده، کارت بیمه الکترونیکی صادر و از طریق سامانه در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز