معاون کمیته امداد استان همدان خبر داد:

اشتغال ۶۰۴ نفر از زنان و دختران تحت حمایت کمیته امداد در همدان

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۱:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۳۱۷۹
اشتغال ۶۰۴ نفر از زنان و دختران تحت حمایت کمیته امداد در همدان
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گفت: امسال ۶۰۴ مورد اشتغال با هزینه ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای زنان و دختران تحت حمایت این نهاد راه‌اندازی شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ شهرام عابدی گفت: امسال ۶۰۴ مورد اشتغال با هزینه ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای زنان و دختران تحت حمایت این نهاد راه‌اندازی شده است.

او به توجه و اهمیت کمیته امداد به مناطق محروم استان همدان اشاره کرد و گفت: ۴۱۶ مورد اشتغال با پرداخت ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ساکنان مناطق محروم راه‌اندازی شده است.

عابدی بابیان اینکه آموزش مددجویان مستعد، کوشش در راستای ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی، دانش فنی و مهارت حرفه‌ای آن‌ها و شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات مناطق مختلف استان از فعالیت‌های واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد همدان است، گفت: ۷۱۴ مورد اشتغال در مناطق روستایی نیز با هزینه کرد ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان امسال راه‌اندازی شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان همچنین بیان کرد: هدایت مددجویان به سمت اجرای طرح‌های کوچک اقتصادی و خوداشتغالی، نظارت فنی و مدیریتی قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های اشتغال و تعامل با کارفرمایان و صاحبان صنایع به‌منظور به‌کارگیری مددجویان در بنگاه‌های مربوطه از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز