کیانوش جهانپور:

آیا تهران قرنطینه می شود؟ /سفر به کدام شهرها ممنوع است؟

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۷۳۲۷۰
آیا تهران قرنطینه می شود؟ /سفر به کدام شهرها ممنوع است؟
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا با پیشنهاد قرنطینه تهران، سفر از مبدا و مقصد این شهر متوقف می‌شود.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛  کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت و درمان با بیان اینکه مسؤولیت اجرای این تصمیم با کمیته امنیتی اجتماعی ستاد مقابله با کروناست، افزود: اجرای این پیشنهاد به کاهش شیوع کرونا و قطع زنجیره این ویروس کمک شایانی خواهد کرد.

او افزود: به هیچ عنوان سفر‌های درون شهری در این پیشنهاد مطرح نبوده و نیست و بحث اصلی سفر‌های برون شهری است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با بیان اینکه طرح منع رفت و آمد از ساعت 24 امشب چهارشنبه تا ظهر روز یکشنبه اجرا خواهد شد، افزود:‌ کلیه سفر ها به کلانشهرهای تهران، کرج، مشهد، ارومیه و اصفهان ممنوع است.

در ضمن وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز پس از جلسه هیئت دولت گفت:  با توجه به موج سوم کرونا و جهشی که این ویروس در سرعت انتشار و گرفتار کردن افراد داشت در نشست دیروز از رئیس جمهور خواستیم که در تهران، کرج ، مشهد ، اصفهان و ارومیه با توجه به تعطیلات پیش رو منع عبور و مرور و محدودیت در رفت و آمد ایجاد شود که رئیس جمهور نیز موافقت و به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.

 

نظر شما