جسد مرد جوان از زیر زمین خانه کشف شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۱:۱۱
کد خبر: ۱۰۷۳۶۵۷
جسد مرد جوان از زیر زمین خانه کشف شد
جسد یک مرد توسط آتش‌ نشانان از داخل زیرزمین آتش گرفته خارج و تحویل عوامل انتظامی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ساعت 20:40 روز گذشته، حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان در شهرک ولیعصر(عج)، پشت مرکز آب و فاضلاب، خیابان انقلاب به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 38 و گروه امداد و نجات پنج این سازمان با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به سرعت راهی محل حادثه شدند.

محمود عبدالهی، افسر آماده منطقه چهار عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: مالک، یک منزل مسکونی قدیمی به مساحت 80 مترمربع، در قسمت حیاط این منزل اتاقکی زیرزمینی به مساحت 6 مترمربع ساخته بود که ناگهان دچار آتش‌سوزی شد.

او افزود: بنابر اظهار مالک این منزل، پسر وی به مدت سی سال است که از این محل برای سکونت استفاده می‌کرد که بر اثر آتش گرفتن این اتاقک در میان دود و آتش گرفتار شد.

این افسر آماده آتش‌نشانی با اعلام اینکه حین حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، از دهانه ورودی این اتاقک، شعله‌های آتش به همراه دود زیادی خارج می‌شد، تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق و گاز با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و لوله‌های آبرسانی به مهار آتش پرداخته و وارد زیر زمین شدند و همزمان با مهار شعله‌های آتش، شخص محبوس شده را از اتاقک زیرزمینی بیرون آوردند.

او ادامه داد: آتش‌نشانان در مدت زمان بسیار کوتاهی شعله‌های آتش را مهار و کاملاً خاموش کرده همچنین این مرد مصدوم را تحویل تکنسینهای اورژانس حاضر در محل دادند.

عبداللهی با بیان اینکه علت بروز این آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی تهران در دست بررسی است، گفت: عوامل اورژانس پس از انجام معاینات اولیه متأسفانه مرگ وی را تأیید کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ جنازه فرد متوفی برای انجام تحقیقات لازم و نیز بررسی علت مرگ به عوامل انتظامی منطقه تحویل شد تا به پزشکی قانونی انتقال یابد.

نظر شما