رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر خبر داد:

نجات ۶۶ مصدوم حوادث رانندگی و ترافیکی طی ۴ روز گذشته

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۸:۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۷۴۲۸۹
نجات ۶۶ مصدوم حوادث رانندگی و ترافیکی طی ۴ روز گذشته
مهدی ولی‌پور از انجام ۵۴ مورد عملیات نجات جان ۶۶ نفر از سرنشینان آسیب دیده از حوادث رانندگی با استفاده از ست‌های نجات هیدرولیک و پنوماتیک طی چهار روز گذشته در کشور خبر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ مهدی ولی‌پور، رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر با ارائه گزارش ماموریت های امداد و نجات از ۲۲ تا ۲۶ مهر ماه در سراسر کشور افزود: در چهار روز گذشته و با تلاش نیروهای امدادی هلال احمر ۳۱۱ ماموریت امدادی در سطح کشور انجام شد که در پی آن به هزار و ۹۲۰ نفر از افراد آسیب دیده در حوادث مختلف خدمات متنوع امداد و نجات ارائه شد.   

او با بیان اینکه در چهار روز گذشته و با تلاش امدادگران و نجاتگران هلال احمر در سراسر کشور ۲۶۹ نفر از افراد آسیب دیده و متاثر از انواع حوادث و سوانح نجات یافتند ادامه داد: در مدت یادشده ۱۵۶ نفر مصدوم به مراکز درمانی اعزام و ۶۶ نفر هم از خدمات اسکان اضطراری و موقت بهره مند شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مردم خواست تا در صورت قرار گرفتن در وضعیت های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی فوری به انواع حوادث در سراسر کشور تماس بگیرند.

ارائه خدمات امداد و نجات، اسکان و تغذیه اضطراری در زمان وقوع حوادث و سوانح، ارائه آموزش های امداد و کمک های اولیه به اقشار مختلف جامعه، برنامه ریزی و اقدام در جهت آمادگی مقابله با حوادث و سوانح، ارسال محموله های کمک های بشردوستانه به کشورهای آسیب دیده و متاثر از حوادث طبیعی، غیرطبیعی و اعزام عوامل امدادی در داخل و خارج از کشور از جمله وظایف این سازمان راهبردی وابسته به جمعیت هلال احمر است.

سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه آمادگی و پاسخگویی سوانح در داخل و خارج از کشور به عنوان یکی از بخش های اصلی جمعیت هلال احمر وظیفه دارد با امکانات گسترده عملیاتی، پشتیبانی، مخابراتی، امداد هوایی، جاده ای، دریایی، کوهستان و شهری، عملیات امداد و نجات را در فصول مختلف سال و برای خدمات رسانی به آسیب دیدگان و متاثرین از انواع حوادث و سوانح احتمالی در سراسر کشور اجرا کند.

منبع:ایرنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز