فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران:

تمام امکانات نیروی انتظامی در اختیار مقابله با کرونا است/ رویکرد جدید مقابله با کرونا در دستور کار

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۰:۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۴۳۷۴
تمام امکانات نیروی انتظامی در اختیار مقابله با کرونا است/ رویکرد جدید مقابله با کرونا در دستور کار
مراسم تجلیل از شهدای عرصه سلامت ناجا با حضور علیرضا زالی در محل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در مراسم تجلیل از شهدای عرصه سلامت ناجا گفت: امروز در سایه یک امنیت افتخارآمیز در کشور زندگی می کنیم که با تلاش نیروی انتظامی ایجاد شده است. نیروی انتظامی از نهاد سلبی به یک نهاد اجتماعی تبدیل شده است. امروز رفتار محبت آمیز نیروی انتظامی مثال زدنی است.

اوافزود: رسیدن به چنین جایگاه اجتماعیرا باید تبریک گفت. یکی از نهادهایی که امروز در جایگاهی ممتاز قرار دارد و سرمایه اجتماعی قابل توجهی دارد نیروی انتظامی است.

زالی خاطرنشان کرد: آنچه که امروز به عنوان اقتدار نیروی انتظامی شناخته می شود پشتوانه اعتماد عمومی آن است. مردم امروز نیروی انتظامی را فرزندان برومند خود می دانند. باید جایگاه نیروی انتظامی به خوبی تبیین شود.

فرمانده مقابله با کرونا در تهران اظهار کرد: یکی از دستگاه هایی که پیشگامانه به کمک ما برای مقابله با کرونا آمد، نیروی انتظامی بود. این نشان دهنده هوشمندی آن ها است. این همکاری همچنان به خوبی ادامه دارد. مجاهدت نیروی انتظامی در روزهای اول شیوع کرونا که منجر به کشف اقلام احتکار شده بود به ما کمک بسیار زیادی کرد. نیروی انتظامی توانست نیازهای اولیه ما را برطرف کند و توانست با قاچاق اقلام بهداشتی نیز به خوبی مقابله کند.

او افزود: رفتار نیروی انتظامی مقتدرانه و هوشمندانه بود. امروز مهم ترین ابزار نظارتی ما نیروی انتظامی است. نیروی انتظامی تمام امکانات درمانی خود را در اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا قرار داد و بیمارستان های این نهاد از همان روز اول به ما پیوستند. قرار است رویکردی جدید برای مقابله با کرونا در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در پایان اذعان کرد: امروز نقش نیروی انتظامی برای تحقق دستوالعمل‌های ملی بهداشت و سلامت بسیار مهم است، متاسفاته اپیدمی کرونا چهره ناجوانمردانه‌ای دارد و بسیار خشن است و هرکسی در معرض خطر است پس باید به دنبال پیشگیری بوده و در این عرصه طبیعتا باید از اقتدار نیروی انتظامی بهره ببریم. در زمینه فرهنگ‌سازی و آموزش نیروی انتظامی می‌تواند کمک شایانی به ستاد مقابله با کرونا کند.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز