فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران:

منع سفرها با جدیت اعمال می شود/ ساعت کاری کارمندان شناور شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۱:۲۴:۲۲
کد خبر: ۱۰۷۴۴۴۳
منع سفرها با جدیت اعمال می شود/ ساعت کاری کارمندان شناور شود
علیرضا زالی به تشریح آخرین اقدامات برای کاهش تردد در سطح شهر تهران پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در برنامه شبکه 6 گفت: یکی از اقدامات کاهش سفرهای غیر ضرور است. تاکنون  4 پژوهش میدانی درباره سفرهای غیر ضرور انجام شده است. تهران نیازمند بالاترین محدودیت‌ها سفری است، چون میزان ابتلای سرپایی و بستری و مرگ و میر در تهران افزایش یافته است.

زالی تصریح کرد: منع سفر با اعمال جدیت همراه است. پیشنهاد منع سفرهای غیر ضرور و اعمال جرایم برای افراد به دنبال دارد. برای مثال فرد در این شرایط اگر به کرونا مبتلا شد دیگر دولت هزینه درمان او را نپردازد.

او درباره آخرین تصمیمات  برای فعالیت کارمندان گفت: در صورت اجازه ستاد ملی تقلیل کارکنان می توان کاهش سفر درون شهری  را به دنبال داشته باشد. وقتی یک سوم کارکنان  حضور نداشته باشند، طبیعتا تعداد رفت و آمدها کاهش می یابد.

به گفته فرمانده ستاد مقابله با کرونا اگر استاندارد تهران ابلاغ کند این امکان قابل استفاده است. تمامی پروتکل ها بر اساس تقلیل حضوری کارکنان است باید اجاز عملیاتی آن صادر شود

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران درباره دیگر تصمیمات برای کاهش تردد ها در شهر تهران گفت: اگر 50 درصد کارکنان را ساعت مختلف حضور داشته باشند به نسبت میزان ترددها در شهر کاهش می یابد. برای مثال در مشاغل صنعتی که شامل  خدمات رسانی به ارباب رجوع نمی شود می توان ساعت کاری این گونه صنوف را به بعد از ظهر منتقل یا شیفت بندی انجام شود.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز