واژگونی وحشتناک خودرو نیسان در یکی از اتوبان‌های تهران

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۴۶۲۵
واژگونی وحشتناک خودرو نیسان در یکی از اتوبان‌های تهران
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از واژگونی یک دستگاه نیسان محموله بار موزائیک در اتوبان "زین الدین" و مصدومیت راننده آن خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ احسان مومنی در خصوص این خبر گفت: ساعت 12:02 روز گذشته بیست وششم مهر ماه در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره واژگونی یک دستگاه نیسان محموله بار موزائیک در محور " بزرگراه شهید زین الدین غرب به شرق محدوده خیابان اتحاد" ، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه نیسان به علت سرعت غیر مجاز واژگون شده و به همین واسطه در بزرگراه ترافیک سنگینی ایجاد شده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راننده نیسان مصدوم، که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافت.

او گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را عدم ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز اعلام کرده اند.

مومنی در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی به سرعت های اعلامی در علائم راهنمایی و رانندگی توجه کنید و با سرعت مطمئنه حرکت کنید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز