مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت سمن‌ها در فدراسیون سه گانه/ اولین برنامه مشترک در آذربایجان شرقی برگزار می‎‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۷۴۶۸۹
استفاده از ظرفیت سمن‌ها در فدراسیون سه گانه/ اولین برنامه مشترک در آذربایجان شرقی برگزار می‎‌شود
سجاد سالک گفت: پس از امضای تفاهم نامه همکاری معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون ورزش سه گانه برای اولین بار در آذربایجان شرقی اولین برنامه مشترک برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سجاد سالک، مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون ورزش سه گانه گفت: در تمام سال‌های گذشته بین حوزه جوانان و ورزش فرصت‌های بالقوه وجود داشته است اما متاسفانه بالفعل نشده و ما نتوانستیم از توانمندی هر دو استفاده کنیم.

او افزود: جهت بهره برداری از ظرفیت سمن‌ها در راستای فعالیت فدراسیون سه گانه، کتابچه‌ای از اسامی سازمان‌های مردم نهادی که مجوز فعالیت ورزشی دارند آماده کردیم و در اختیار کلیه استانداری‌ها و فدراسیون‌ها قرار دادیم تا مجموعه فدراسیون‌هایی که علاقه مند به استفاده از ظرفیت سمن‌ها هستند به آنها دسترسی داشته باشند.

سالک تصریح کرد: حدود 300 سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش فعال هستند که انشاالله با امضای این تفاهم نامه با فدراسیون سه گانه همکاری کرده و به فرهنگسازی و ترویج ورزش در جامعه بپردازند.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی در ادامه گفت: رویکرد دولت و توسعه کشور  مبنی بر استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد است و هرجایی به سازمان های غیردولتی اعتماد شده؛ نتیجه آن هم دیده شده است.

سالک عنوان کرد: انشاالله پس از امضای این تفاهم نامه به سرعت وارد فاز عملیاتی می‌شویم و اینگونه نخواهد بود که صرفا روی کاغذ امضایی شده باشد و به خاطره‌ها بپوندد.

او گفت: به زودی پس از امضای این تفاهم نامه، برای اولین بار در آذربایجان شرقی اولین برنامه مشترک برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز