معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان:

آماده همکاری با همه فدراسیون‌های ورزشی هستیم/ شرایط استفاده از ظرفیت گردشگری ورزش در فدراسیون‌ها مهیاست +فیلم

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۵:۴۲:۴۳
کد خبر: ۱۰۷۴۶۹۸
آماده همکاری با همه فدراسیون‌های ورزشی هستیم/ شرایط استفاده از ظرفیت گردشگری ورزش در فدراسیون‌ها مهیاست +فیلم
محمدمهدی تندگویان گفت: به دلیل مردمی بودن ساختار معاونت ساماندهی امور جوانان، رسالت ما ایجاب می‌کند تا در مباحث ورزشی قابل دسترس برای عموم مردم حضور داشته باشیم به همین دلیل هر فدراسیونی بخواهد، آماده همکاری هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه با بیان اینکه کرونا ضربه بدی را به بدنه ورزش در سراسر دنیا زد، گفت: این تفاهم‌نامه با توجه به فعالیت معاونت ساماندهی امور جوانان در ایجاد تشکل‌های تخصصی در حوزه ورزش، می‌تواند با ایجاد شبکه واحد و ایجاد هماهنگی میان تشکل‌ها و حوزه ورزش همگانی به هدفمندی ظرفیت تشکل‌ها کمک کند.

او افزود: تشکل‌های تخصصی حوزه ورزش استان‌ها از مدت‌ها قبل در مباحث ترویجی و فرهنگ سازی ورود پیدا کرده‌اند و مباحث تشریفات، هماهنگی و حضور ورزشکاران را انجام داده‌اند به همین دلیل اکنون می‌توانند این مدل همکاری شبکه‌ای را به صورت کشوری در اختیار فدراسیون ‌هایی که دارای ورزش‌های همگانی و قابل دسترس برای عام مردم‌اند بگذارند.

تندگویان تصریح کرد: فدراسیون ورزش‌های سه گانه شامل سه رشته قابل دسترس و ارزان برای عموم مردم است و اگر کسی  بخواهد به طور حرفه‌ای رشته‌ای را دنبال کند می‌تواند از طریق فدراسیون اقدام کند.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان  با اعلام آمادگی جهت همکاری با تمامی فدراسیون ها در جهت ترویج ورزش گفت: به دلیل مردمی بودن ساختار معاونت ساماندهی امور جوانان، رسالت ما ایجاب می‌کند تا در مباحث ورزشی قابل دسترس برای عموم مردم حضور داشته باشیم و این تفاهم‌نامه بهترین فرصت برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، ترویجی و... ورزش است.

تندگویان اظهار کرد: تعدادی از تشکل‌ها با توجه به فعالیت در مباحث گردشگری ورزش و فعالیت در حوزه صنایع ورزشی و عرضه تولیدات خود می‌توانند در این مسیر در کنار فدراسیون‌ها حضور داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز