معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای:

ارتباط سمن‌های جوانان و فدراسیون‌ها باید در چارچوب مشخصی برقرار شود/ نهضت داوطلبی باید موردتوجه قرار گیرد+فیلم

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۶:۰۸:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۴۷۲۲
ارتباط سمن‌های جوانان و فدراسیون‌ها باید در چارچوب مشخصی برقرار شود/ نهضت داوطلبی باید موردتوجه قرار گیرد+فیلم
مهدی علی نژاد گفت: خواهشم این است با امضای تفاهم نامه بین معاونت امور جوانان‌ وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون ورزش‌های سه گانه، توجه ویژه‌ای به نهضت داوطلبی شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری معاونت امور جوانان‌ وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون ورزش‌های سه گانه گفت: امروز برای اولین بار پیوندی بین ورزش قهرمانی و حوزه جوانان برقرار شد تا خلا ها و کمبود ها برطرف شود.

او افزود: براساس اساسنامه، فدراسیون‌ها در انحصار ورزش قهرمانی و حرفه‌ای هستند اما همچنان می‌توانند بخشی از وظایف خود را برون سپاری کنند و از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استفاده کنند.

علی نژاد تصریح کرد: ما می‌توانیم از حضور نیروی جدید به مجموعه خود استفاده کنیم چراکه هرچقدر افراد بیشتری درگیر ورزش شوند، فواید بیشتری  برای جامعه خواهند داشت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: با استفاده از ظرفیت سمن‌ها می‌توان فشارهایی که برای برگزاری رویدادهای ورزشی است، برداشت و اینگونه اعمال تسهیل شود.

او ادامه داد: بنده تاکید می‌کنم همکاری و هماهنگی بین سمن‌های جوانان با فدراسیون‌ها باید به گونه‌ای باشد که هرج و مرج ایجاد نشود و رابطه درست و طبق اصول و قاعده‌ای بین آنها ایجاد شود.

علی نژاد بیان کرد: متاسفانه در ایران نهضت داوطلبی مانند کشورهای دیگر وجود ندارد اما بهترین نهادی که می‌تواند به وجود این امر کمک کند، سمن‌های جوانان هستند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: سمن‌های جوانان می‌توانند برگزاری رویدادها را تسهیل کنند، داوطلبین را ساماندهی کنند و به طور کلی در حوزه ورزش کمک شایانی انجام دهند.

او در پایان تاکید کرد: خواهشم این است در این مسیر که با امضای تفاهم نامه آغاز می‌شود توجه ویژه‌ای به نهضت داوطلبی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز