رئیس پلیس امنیت تهران:

ارسال پیامک تذکر به صاحبان مشاغلی که کشف حجاب می کنند/ برخورد با ترویج دهندگان بی بندو باری در فضای مجازی

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۰:۰۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۴۹۶۵
ارسال پیامک تذکر به صاحبان مشاغلی که کشف حجاب می کنند/ برخورد با ترویج دهندگان بی بندو باری در فضای مجازی
همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر با حضور سردار حسین رحیمی و حجت الاسلام ابوترابی در محل فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت فاتب در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: در وهله اول پلیس امنیت به دنبال پیشگیری است و در مرحله بعد بحث ایجابی در دستور کار است که خودروهای پلیس امنیت اخلاقی در 11 منطقه تعریف شده به مقوله ایجابی می پردازند.

او افزود: خودروهایی که در راستای امنیت اخلاقی در سطح شهر حضور دارند در کنارشان خودروهای دیگری جهت مشاوره وجود دارد که این ابتکار بسیار موثر بوده است.

سردار ذوالقدری تاکید کرد: طرح ناظر 2 توانست تا حد زیادی امنیت اخلاقی را در خودروها بهبود بخشد. طرح ناظر 2 نیز در مغازه ها و پاساژها انجام می شود و در مرحله اول به افرادی که حجاب خود را رعایت نکنند و بی بند و باری ترویج کنند، از طریق پیامک تذکر داده می شود.

رئیس پلیس امنیت فاتب ادامه داد: اقدامات ایجابی تاکنون تاثیر زیادی داشته است. طرح ناظر 2 به این شکل است که متصدیان و مراجعه کنندگان اگر حجاب اسلامی را رعایت نکنند از طریق پیامک به آن ها تذکر خواهد شد.به متصدیان مغازه ها و پاساژها نیز آموزش داده می شود و این طرح نیز در راستای امر به معروف و نهی از منکر است.

او افزود: تعاملات بین سازمانی زیادی صورت گرفته است و تمامی دستگاه ها نیز اعلام آمادگی کرده اند تا بتوانیم امنیت اخلاقی را در جامعه حکم فرما کنیم. ما طرح خود را در فضای مجازی نیز اجرا خواهیم کرد و بر این عرصه نیز احاطه کامل داریم. کسانی که ناخواسته در فضای مجازی ترویج بی بند و باری کنند در ابتدا دعوت می شوند و به آن ها تذکر داده خواهد شد.

سردار ذوالقدری تاکید کرد: تاکنون بیش از 90 درصد این افراد در فضای مجازی متوجه اشتباه خود شده اند و  افرادی که مجددا مرتکب بی بند و باری در فضای مجازی شده اند، بسیار کم بوده اند.

رئیس پلیس امنیت فاتب در پایان گفت: با هماهنگی با دستگاه قضایی اقدام به مقابله با جرائم سازمان یافته نیز کرده و گروه های مجرمانه باندی را زمین گیر کرده ایم.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز