سید جواد حسینی مطرح کرد:

پیگیری تبلت برای دانش آموزان

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۷:۵۸:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۵۴۵۱
پیگیری  تبلت برای دانش آموزان
معاون وزیر آموزش و پرورش از پیگیری تامین تبلت مورد نیاز دانش آموزان استثنایی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛  سید جواد حسینی، معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: صرفه جویی، افزایش بهره وری و احصای راهکارهای افزایش درآمد از نکات قابل توجه در نظام بودجه ریزی سازمان آموزش و پرورش استثنایی است. مدیریت در سازمان ها به ویژه سازمان های دولتی بهره ورانه نیست و بار رویکرد مهندسی مجدد فرآیندها در بسیاری از بخش های سازمان قابلیت صرفه جویی وجود دارد.

حسینی با اشاره به منابع مالی سازمان آموزش و پرورش استثنایی افزود: منابع مالی سازمان آموزش و پرورش استثنایی بخشی دولتی است که باید تلاش شود افزایش پیدا کند، بخشی از منابع اختصاصی است، بخشی دیگر حاصل مشارکت بین بخشی است و بخشی از منابع حاصل از نگاه بهره‌ورانه در سازمان است.

معاون وزیر با بیان اینکه شفافیت مسائل مالی در سازمان آموزش و پرورش استثنایی ایجاد شده است اظهار کرد: تشکیل شورای مالی و تخصیص و توزیع منابع کار ارزشمندی است که منجر به شفافیت و توزیع عادلانه منابع می شود. احصای راهکارهای افزایش درآمدهای اختصاصی، آزادسازی ظرفیت‌ها و افزایش مشارکت از جمله دیگر مواردی است که در آموزش و پرورش استثنایی به آن توجه ویژه ای شده است.

حسینی با تاکید بر اینکه باید تلاش شود ردیف‌های پایدار در بودجه سازمان ایجاد شود گفت: تخصیص اعتبار برای نهضت توان افزایی، مداخلات بهنگام طلایی و مدرسه انطباقی نیاز به پیگیری از طریق سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دارد.

معاون وزیر با تاکید بر اینکه در سازمان نباید تعهدات غیرواقعی ایجاد شود اظهار کرد: مولدسازی، بهینه‌سازی و بهره‌وری از نکات مهم دیگری است که در نظام بودجه‌ریزی باید لحاظ شود. توجه به ‌بازنشستگان، جذب خیرین، جذب اعتبار در خصوص نهضت توان افزایی و مدرسه سازی از طریق ردیف مسئولیت‌های اجتماعی دستگاه ها و ارتباط با مرکز امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش برای تامین تبلت مورد نیاز دانش آموزان از جمله مواردی است که نیازمند پیگیری است.

نظر شما