سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

شناسایی ۵۰۳۹ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ فوت۳۲۲ بیمار دیگر

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۵۷۵۸
شناسایی ۵۰۳۹ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ فوت۳۲۲ بیمار دیگر
سیما سادات لاری از 322 فوت بیمار کرونایی دیگر در کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیما السادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا گفت: از دیروز تا امروز 29 مهر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،5 هزار و 39 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 2هزار و254 نفر از آنها بستری شدند که با این حساب مجموع بیماران کووید19 در کشور به 539هزار و 670نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 322بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 31هزار و 34نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون 434هزار و 676نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند و 4810نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز