تردد در بزرگراه‌های ورودی جنوب پایتخت ایمن‌تر شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۴:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۵۷۸۳
تردد در بزرگراه‌های ورودی جنوب پایتخت ایمن‌تر شد
محورهای بزرگراهی جنوب شهر با نصب گاردریل و المان‌های ترافیکی ایمن سازی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی توکلی، شهردار منطقه با اشاره به حجم تردد های درون و برون شهری از محورهای بزرگراهی محدوده این منطقه گفت: در همین راستا ایمن سازی این معابر با هدف سهولت تردد خودروها در قالب نصب 250 گاردریل در بزرگراه های تندگویان، آزادگان مسیرهای غرب به شرق و شرق به غرب، شهید کاظمی مسیر شمال به جنوب، هاشمی جنوب به شمال نرسیده به شهر سنگ و همچنین در محدوده دوربرگردان نرسیده به صالح آباد و روی پل شهید صنیع خانی انجام شد.

همچنین طی اقدامات اخیر این حوزه نزدیک به 200 استوانه ایمنی در خیابان میثاق شمالی (تقاطع مرادی)، دور رینگ بوستان بزرگ ولایت و دیگر معابر داخلی منطقه، 150 تابلوی خطرنما و 50 شورون نیز در نواحی نصب شده است.

توکلی در ادامه از اصلاح ورودی بزرگراه شهید رسولی خبر داد و افزود: با توجه به خاموشی های مستمر در این معبر و به منظور ایمنی تردد در این محور پر رفت و آمد، نیوجرسی های نصب شده در آن رنگ آمیزی و تابلوهای هشداری نیز نصب شد.

او درخصوص سایر اقدامات مربوط به حوزه نگهداشت معابر شهر بیان کرد: درهمین راستا ضمن اجرای 600 متر خط کشی در خیابان ورودی به رینگ بوستان ولایت از خیابان مهران و خط کشی 7 سرعتکاه در خیابان های شکوفه، شقایق، شهید رجایی، مدرسه، یاس و علامه عسگری، خط کشی کانال عابر پیاده خیابان شقایق به زلفی نیز احیا شد.

همچنین رنگ آمیزی سه پل عابر پیاده در بزرگراه های آزادگان و تندگویان و نصب نرده در این پل ها از دیگر اقدامات ترافیکی این منطقه در روزهای اخیر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز