رئیس سازمان جوانان هلال احمر:

تمایل هلال احمر برای همکاری با معاونت جوانان وزارت ورزش/سامانه مهتاب رونمایی می‌شود/فعالیت سازمان جوانان هلال احمر در ۴۰۰ شهر

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۴۵:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۶۳۴۷
تمایل هلال احمر برای همکاری با معاونت جوانان وزارت ورزش/سامانه مهتاب رونمایی می‌شود/فعالیت سازمان جوانان هلال احمر در ۴۰۰ شهر
محمد گلفشان گفت: در قالب تفاهم نامه‌ای با معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان در حوزه های آسیب های اجتماعی ، مواقع بحرانی و کلیه موضوعات مربوط به جوانان اعلام آمادگی می کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد گلفشان، رئیس سازمان جوانان هلال احمر در دیدار با معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سازمان های جوانان هلال احمر با قدمت بالای هفتاد سال در سال 1383 توانست به عنوان برترین سازمان جوانان کشور معرفی شود و از رئیس جمهور وقت لوح تقدیر دریافت کند.

او افزود: این سازمان در 400 شهر کشور شعبه و دفتر نمایندگی دارد که یکی از قوی ترین شبکه های جوانان کشور را تشکیل می‌دهد و از آنجایی که در آن مسائل سیاسی وجود ندارد، شاهد علاقه و حضور پررنگ جوانان هستیم.

گلفشان تصریح کرد: 1100 کانون دانشجویی داریم و همچنین غنچه های هلال در مهدهای کودک عضو می گیرند تا  آموزش های خاص به آنها ارائه شود و تمام این فعالیت ها برای این است که موضوعات و فعالیت جوانان روبه رشد برود.

او ادامه داد: باتوجه به اینکه اکنون آسیب های اجتماعی تبدیل به معضل بزرگی شده است، سازمان جوانان هلال احمر آمادگی دارد همراه با وزارت کشور و ورزش و جوانان وارد همکاری شود به همین دلیل ما تمایل به انعقاد یک تفاهم نامه داریم که اگر امضا شود  یک هم افزایی به وجود می آید و برکات آن برای مردم باقی می ماند.

گلفشان گفت: فعالیت سازمان جوانان هلال احمر از سال 1315 شروع شده اما اساسنامه آن سال 1326 نوشته شده است و اسناد و مدارکی که الان وجود دارد نشان می‌دهد هیات وزیران آن زمان تاکید ویژه ای بر فعالیت جوانان داشتند ما هم امیدواریم با حفظ همه ارزش هایی که در این معاونت وجود دارد در ساماندهی و توانمندسازی جوانان نقش داشته باشیم.

او افزود: سازمان جوانان هلال احمر در بحث پیشگیری از اعتیاد وارد شده تا بتواند در زمینه توانمند سازی همدیگر اقدام کنند.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر بیان کرد: امسال در بحث ازدواج ورود کرده و  1565 نفر از جوانان ما مزدوج شدند و در برنامه خود داریم در بحث ازدواج پررنگ تر وارد شویم.

گلفشان ادامه داد: امروز اعلام آمادگی می کنیم و تمایل داریم در قالب تفاهم نامه ای با معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان همکاری کنیم.

او با اشاره به سامانه مهتاب گفت: این سامانه را با هدف هدایت و توسعه استعدادهای برتر رونمایی خواهیم کرد تا به نوعی نخبه پروری انجام دهیم.

گلفشان عنوان کرد : تمایل داریم وزارت ورزش و جوانان هم با ما همراه شود تا نخبه ها شناسایی و به آنها کمک شود.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
نظرات
داود راحم
|
-
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
شهر وزوان در 85کیلومتری اصفهان _تهران قرار گرفته این شهر احتیاج به یک پایگاه هلال احمر دارد ضمنا شهرداری وزوان آماده همکاری در جهت استقرار این پایگاه در شهر وزوان با سازمان هلال احمر نی باشد با تشکر فراوان
09106709312
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز