سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

رکورد شکنی دوباره کرونا؛ ۵۶۱۶ بیمار جدید/ ۳۱۲ بیمار دیگر جان باختند

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۲۸:۱۷
کد خبر: ۱۰۷۶۳۹۸
رکورد شکنی دوباره کرونا؛ ۵۶۱۶ بیمار جدید/ ۳۱۲ بیمار دیگر جان باختند
سیما سادات لاری از 312فوت بیمار کرونایی دیگر در کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیما السادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا گفت: از دیروز تا امروز 30 مهر 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 5هزار و 616بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 2هزار و 340نفر از آنها بستری شدند که با این حساب مجموع بیماران کووید19 در کشور به545 هزار و 286نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 312بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 31هزار و 346نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون 438هزار و 709نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند و4861 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نظر شما