سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

شناسایی ۶۱۳۴ بیمار جدیدکرونا در کشور/ جان باختن ۳۳۵ بیمار دیگر

۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۴:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۷۱۲۱
شناسایی ۶۱۳۴ بیمار جدیدکرونا در کشور/ جان باختن ۳۳۵ بیمار دیگر
سیما سادات لاری از 335 فوت بیمار کرونایی دیگر در کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیما السادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا گفت: از دیروز تا امروز 2 آبان 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 6134 هزار و بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که2 هزار و 214نفر از آنها بستری شدند که با این حساب مجموع بیماران کووید19 در کشور به556 هزار و891 نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 335بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 31هزار و 985نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون446 هزار و 685نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند و4933 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز