معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری:

جشنواره امید از ۵ تا۸ آبان برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۷۴۵۵
جشنواره امید از ۵ تا۸ آبان برگزار می شود
غفاری از برگزار جشنواره به شکل آنلاین خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی  و اجتماعی وزارت علوم  تحقیقات و فناوری  در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد درباره کم و کیف برگزاری  نهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه و عکس دانشجویان ( امید)   گفت: نهمین دوره جشنوار در دانشگاه خلیج فارس برگزار می‌شود. دبیرخانه جشنواره از آذر 98 شکل گرفته و اقدامات در این باره انجام شده است.

 او تاکید کرد: قرار بود بعد از ماه مبارک رمضان در ششم تا دهم خرداد 98 جشنواره برگزار شود، اما به‌دلیل شیوع کرونا با هماهنگی با سیاست گذاری جشنواره به تاخیر افتاد. هرچند سه راهکار در این زمینه وجود داشت. ممکن بود جشنواره لغو و به دوره بعدی موکول شود. همچنین ممکن بود جشنواره به شکل حضوری یا آنلاین برگزار شود.

غفاری از برگزار جشنواره به شکل آنلاین خبر داد و افزود: جشنواره فیلم امید اولین جشنواره است که به شکل آنلاین برگزار می‌شود. امید است با پشتیبانی افراد بتوان این مهم را به انجام رساند. در طول جشنواره با انتشار فراخوان ۲۹۲ فیلم، ۷۲ فیلم نامه و هزار و ۱۳۷ عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد:  292 فیلم ارسال شده به جشنواره 7 انیمیشن، 5 فیلم مستند، 6 فیلم تجربی، 25 فیلم داستانی، 10فیل در بخش ویژه پذیرفته شد. در مجموع 60 فیلم در جشنواره پذیرفته شده است.

غفاری گفت: برای پخش فیلم‌ها بلیط یا حق اشتراک قایل نشدیم و فیلم‌ها به شکل رایگان پخش می‌شود. در صورت روزهای جشنواره یعنی از صبح روز دوشنبه 5 آبان پخش فیلم ها در سامانه آغاز و تا 8 آبان ادامه دارد.

او تصریح کرد: 72 فیلم نامه ارسال شد  که داروی‌ها انجام شده و نتایج داروی در اختتامیه اعلام می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز