آغاز طرح آمران سلامت از روز دوشنبه

۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۰۹:۲۸:۱۴
کد خبر: ۱۰۷۷۷۶۴
آغاز طرح آمران سلامت از روز دوشنبه
مدیر عامل جمعیت هلال احمر از آغاز طرح آمران سلامت با هدف توزیع ماسک و مواد ضدعفونی توسط جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کریم همتی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از روز دوشنبه طرح آمران سلامت را در سطح کشور اجرا خواهد کرد.

او افزود: در این طرح از ظرفیت جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استفاده خواهد شد همچنین طرح اشاره شده به طور همزمان در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

همتی با بیان اینکه در طرح آمران سلامت از تمام ظرفیت برای آموزش همگانی و همراهی مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی این ویروس استفاده خواهد شد، تصریح کرد: در فرایند اجرای طرح چنانچه کمبودهای در رابطه با لوازم بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی وجود داشته باشد این اقلام در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه به مسئله معیشتی در جمع  اعضای ستاد ملی کرونا خاطرنشان کرد: از محل کمک‌های انجام شده به جمعیت هلال احمر، 80 هزار بسته غذایی به مدت 10 روز در بین افراد نیازمند در سطح کشور توزیع خواهد شد.

او در پایان خاطرنشان کرد: کماکان جمعیت هلال احمر رابط و پلی بین افراد دارا و ندارا و نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا همانند گذشته خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز