ساعت های نفس گیر عملیات جستجو در شرق تهران/مرد گم شده در پرسون نبود

۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۰۹:۳۸:۴۵
کد خبر: ۱۰۷۷۷۶۸
ساعت های نفس گیر عملیات جستجو در شرق تهران/مرد گم شده در پرسون نبود
ابراهیم تاجیک نوری گفت: مرد ۵۲ ساله در قله پرسون پیدا نشد و عملیات ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم تاجیک نوری، معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: در چهارمین روز از عملیات نجاتگران استان تهران برای پیدا کردن مرد ۵۲ ساله در قله پرسون، یک تیم از پایگاه دربند، دو تیم از واکنش سریع استان، یک تیم از فدراسیون کوهنوردی و ۴ نفر از افراد بومی منطقه در محدوده‌های ساکا - پرسون - برگ جان - ریزان- آتش کوه - افجه جستجو را ادامه دادند.

او افزود: به دلیل گسترده بودن منطقه عملیاتی و مشاهده یک شیء مشکوک شبیه به پیکر فرد مفقود شده، یک دوربین تخصصی نظامی جهت بررسی و شناسایی دیواره قله آتش کوه به کار گرفته شد.

تاجیک نوری خاطرنشان کرد: در ادامه ساعت ۱۶:۱۰ و براساس تصمیمات گرفته شده سه نفر از اعضای تیم واکنش سریع به محل مشکوک واقع در قله آتش کوه اعزام شدند که پس از پیمایش مسیری ۲ ساعته به محل مورد نظر رسیدند، امدادگران پس از بررسی متوجه شدند شیء مورد نظر یک تکه سنگ بوده به همین دلیل محل را پاکسازی کرده و به کمپ اصلی بازگشتند. 

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران اظهار کرد: اعضای تیم واکنش سریع به همراه ۳ دستگاه چادر ارتفاع، یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه هایلوکس پیشرو در محل حضور داشته و فردا پس از طلوع خورشید عملیات جست‌وجو و نجات را در محل پاکسازی نشده ادامه خواهند داد.

گفتنی است، یک دستگاه موتور چهارچرخ «ای تی وی»، یک فروند پهباد از منطقه ۱۱ شعبه تهران با همکاری تیم های اعزامی استان تهران عملیات جست و جو و گشت زنی را در منطقه مورد نظر انجام دادند.

نظر شما