توسعه بسترهای کارآفرینی زنان سرپرست خانوار در منطقه ۱۹

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۷:۰۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۷۸۰۵۲
توسعه بسترهای کارآفرینی زنان سرپرست خانوار در منطقه ۱۹
مقدمات راه اندازی کارگاه مهارت آموزی قالیبافی و ایجاد مشاغل خانگی ویژه بانوان سرپرست خانوار در شهربانوی بوستان ولایت فراهم شده و بزودی بهره برداری می شود.

به گزارش گوه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علی توکلی شهردار منطقه این اقدام را در راستای تحقق طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار اعلام کرد و گفت:  این کارگاه مهارت آموزی زمینه آموزش و اشتغال را برای بیش از 100 بانوی سرپرست خانوار فراهم می کند.

به گفته او پیش از این نیز مقدمات راه اندازی دو مرکز مهارت آموزی کوثر در شهربانوی بوستان ولایت فراهم شده است که با آماده سازی این دو مرکز ، تعداد مراکز مهارت آموزی کوثر منطقه به 3 مرکز افزایش می یابد.

شهردار منطقه همچنین از توزیع بسته های حمایتی بین بانوان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: در ماه گذشته نزدیک به 2 هزار بسته حمایتی در قالب ارزاق، غذای گرم، ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین این بانوان و افراد کم برخوردار توزیع شد.

این مسئول ادامه داد: در راستای ارائه خدمات سلامت محور به بانوان سرپرست خانوار نیز ماهانه تعدادی از این بانوان برای استفاده از خدمات درمانی کلینیک شهرداری، معرفی نامه دریافت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز