جلسه دفاع پایان نامه در روزهای کرونایی چگونه برگزار می شود؟

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۸:۲۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۷۸۰۸۸
جلسه دفاع پایان نامه در روزهای کرونایی چگونه برگزار می شود؟
علی خاکی صدیق گفت: در سال جاری برگزاری جلسات دفاع مطابق با مقررات آموزشی تغییر نکرده و همانند ترم قبل به شکل حضوری یا غیر حضوری برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ شیوع کرونا و تشدید وضعیت قرمز در استان‌ها تمامی مسائل زندگی را تحت تاثیر قرار داده است. در این میان دانشجویان نیز متاثر از شرایط موجود کلاس‌های‌شان به شکل وبینار و غیرحضوری برگزار می‌شود. 

علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزیر علوم و تحقیقات درباره آخرین تغییرات درباره برگزاری جلسات دفاع پایان نامه برای مقاطع کارشناس ارشد و دکتری به خبرنگار اجتماعی برنا گفت:  بر اساس مقررات جلسه دفاع در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد  به‌دلیل شیوع بیماری کرونا با توجه به شرایط موجود به شکل حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود. 

او تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل ارسال شده به دانشگاه‌ها کادر آموزش باید به  همکاری با دانش‌آموختگان بپردازند تا مشکلی برای افراد بروز نکند. 

خاکی صدیق گفت: در این شرایط  اختیار عمل به دانشگاه‌ها داده شده که با همه تمهیداتی که اندیشیده شده باز هم امکان برگزاری جلسه دفاع مطابق با شرایط روز برگزار شود. 

به گفته او در سال جاری برگزاری جلسات دفاع مطابق با  مقررات آموزشی تغییر نکرده و همانند ترم قبل به شکل حضوری یا غیر حضوری برگزار می‌شود. 

این مقام مسئول افزود: جلسه دفاع می‌تواند به صورت الکترونیکی یا نیمه حضوری با امکانات موجود مطابق با شرایط از جمله وبینار برگزار شود.

معاون آموزشی وزارت علوم و تحقیقات درباره کم و کیف تمدید مهلت پایان نامه و نحوه اخذ شهریه تاکید کرد: موضوع شهریه به هیات امنا مربوط می‌شود.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
پرونده ویژه