سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد:

مرگ ۳۳۷ بیمار کرونایی دیگر در کشور/ شناسایی ۵۹۶۰ بیمار جدید

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۷۸۲۵۱
مرگ ۳۳۷ بیمار کرونایی دیگر در کشور/ شناسایی ۵۹۶۰ بیمار جدید
سیما سادات لاری از 337 فوت بیمار کرونایی دیگر در کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیما السادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا گفت: از دیروز تا امروز 5 آبان 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 5هزار و960 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 2هزار و135 نفر از آنها بستری شدند که با این حساب مجموع بیماران کووید19 در کشور به574 هزار و856 نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 337بیمار کووید 19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به32 هزار و 953نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون 459هزار و 250نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند و 4982نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز