نظر پلیس درباره کشف جسد دو کودک بندرعباسی

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۷:۴۳
کد خبر: ۱۰۷۸۳۷۶
نظر پلیس درباره کشف جسد دو کودک بندرعباسی
رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: شواهدی دال بر قتل و یا جنایت در مورد دو جسد کودک کشف شده در دوراهی ایسینی بندرعباس بدست نیامده است اما باید منتظر نظر پزشکی قانونی بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ عبدالمجید کرمی، رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: روز گذشته جسد بی‌جان دو کودک 11 و 13 ساله در بندرعباس پیدا شد که در بررسی‌های میدانی از صحنه کشف پیکر این دو کودک، شواهدی دال بر قتل و یا جنایت بدست نیامد اما با این حال باید منتظر نظر پزشکی قانونی بود.

او افزود: بررسی‌ها از خانواده این دو کودک به نام‌های حسین و علی اکبر که با هم سابقه دوستی نیز داشته‌اند، نشان داد که این دو کودک از 5شنبه هفته گذشته از خانه خارج و مفقود شده‌اند و خانواده‌های این دو کودک تأیید کردند که آنان برای گرفتن و نگهداری از پرندگان گاها به آبگیرها و محل تجمع پرندگان در پیرامون این آبگیرها در شمال بلوار شهید رجایی می‌رفته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان اضافه کرد: با این پیشینه و نظرات خانواده‌ها و بررسی صحنه حادثه، برآورد ما این است که این دو کودک در گل و لای این آبگیر گرفتار شده و متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند که البته برای اظهارنظر نهایی باید منتظر نظر پزشکی قانونی بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز