۶۰ هزار شغل در گیلان ایجاد می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۴:۴۰:۲۴
کد خبر: ۱۰۷۹۵۳۰
۶۰ هزار شغل در گیلان ایجاد می‌شود
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) از ایجاد ۶۰ هزار شغل در گیلان طی دو ساله آینده خبر داد و گفت: در تفاهم‌نامه‌ای که امروز با استانداری گیلان منعقد شد با اجرای ۱۰ هزار طرح در استان طی دو سال آینده ۶۰ هزار شغل ایجاد می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد مخبر در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گیلان در رشت اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها ۲ هزار و  ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

او بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی پیچیده و وسیع که قرار گرفتیم افزود: هدف همه این برخوردهایی که استکبار انجام می‌دهد ، مردم هستند و کمترین آسیب به کسانی که آنها ادعا  می‌کنند که هدف شان آنها و نظام است وارد می‌شود و مردم بیشتر از طریق معیشت تحت تاثیر قرار می گیرند.

 رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ( ره )  دشمن را دارای امکانات و ابزارهای قوی دانست و  جهاد و شهادت را یکی از ارزش‌ها و مولفه‌هایی خواند که دشمن از آن برخوردار نیست و گفت: مدیریت جهادی که مطرح می‌شود ابزاری است که در اختیار ما است اما در اختیار آنها نیست.

مخبر ادامه داد:  فرهنگ ایثار و شهادت در قاموس غربیان و دنیا نیست و در اسلام خودش را نشان می دهد البته تفاوت جنگ امروز با جنگ در دوران  هشت سال دفاع مقدس   مشخص بودن مرز دشمن و منطقه جنگ  است ؛ لیکن ما  امروز مواجه با جنگی هستیم که جغرافیای آن کل کشور است و آدم‌های متاثر از جنگ تمامی ملت ایران هستند .

او  با بیان اینکه  مردم این مرز و بوم ویژه جوانان از ظرفیت ها و خلاقیت های بسیاری  در عرصه های مختلف برخوردار هستند،  تصریح کرد:  در جنگ اوایل انقلاب فاصله ما با دشمن  به لحاظ  ابزار و سلاح ها  کهکشانی بود اما امروز جنگ اقتصادی و بویژه اقتصاد دیجیتالی است بنابراین توانمندی ها و ظرفیت های ما با دنیا در یک وضعیت است.

مخبر تاکید کرد:  باید به مردم فرصت بدهیم  و امکانات و زمینه  را برای آنها  فراهم کنیم تا بتوانند خلاقیت شان را به صحنه بیاورند و  بر همین اساس امروز با استانداری گیلان توافقنامه را امضا کردیم که ۱۰ هزار طرح در استان ظرف دو سال با اشتغالزایی ۶۰ هزار نفر در این استان اجرایی شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز