تصادف زنجیره ای مرگبار در شمال کشور

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۱۵:۰۶:۲۰
کد خبر: ۱۰۷۹۹۵۶
تصادف زنجیره ای مرگبار در شمال کشور
رئیس پلیس راه استان اردبیل از برخورد 4 دستگاه خودرو در جاده "اردبیل-رضی" خبر داد و گفت: این حادثه 2 کشته و 6مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ سیدمحمد صفوی اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در جاده "اردبیل-رضی"، بلافاصله ماموران پلیس راه و انتظامی به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران پلیس راه و انتظامی با حضور در محل مشاهده کردند این حادثه به علت برخورد شدید 4 دستگاه خودرو شامل 2 دستگاه وانت نیسان، پژو 405 و سواری زانتیا روی داده که بر اثر این حادثه راننده وانت نیسان ها در دم جان باخته و راننده زانتیا و سواری پژو 405 به همراه 4 سرنشین زانتیا مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیر مجاز راننده وانت نیسان و همچنین عدم رعایت فاصله طولی از سوی رانندگان زانتیا و پژو 405 علت این حادثه اعلام شده است.

سرهنگ صفوی خاطر نشان کرد: رانندگان به توصیه های ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز