رئیس مرکز گزینش پلیس پیشگیری پایتخت:

واکنش رئیس مرکز گزینش پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص جذب پارکور کارها/ شرایط خوبی برای استخدام سربازان و ورزشکاران مهیا شده است/استخدام و به کارگیری تعداد بیشتری از بانوان در دستور کار است

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۱:۲۹:۱۹
کد خبر: ۱۰۷۹۹۶۳
واکنش رئیس مرکز گزینش پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص جذب پارکور کارها/ شرایط خوبی برای استخدام سربازان و ورزشکاران مهیا شده است/استخدام و به کارگیری تعداد بیشتری از بانوان در دستور کار است
سرهنگ امین الله جعفربیگلو گفت: افرادی که سابقه ورزشی دارند نیز با در نظر گرفتن امتیازاتی جذب خواهند شد و در طرحی دیگر از سربازان در حال خدمت نیز برای جذب در نیروی انتظامی استقبال می شود و این افراد نیز می توانند با مراجعه برای جذب اقدام به ثبت نام کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ وجود نیروی تخصصی در نیروی انتظامی یکی از مولفه هایی است که همواره می تواند خیال مردم را از امنیت در تمامی حوزه ها برطرف کند. امری که در این روزها به نظر می رسد با وجود شیوع کرونا اما همچنان به جد دنبال می شود و برای تسهیل در امور حتی از بانوان نیز در این عرصه استفاده می شود.

سرهنگ امین الله جعفربیگلو، رئیس مرکز گزینش پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: مرکز گزینش پلیس پیشگیری پایتخت در این روزها که به سبب شیوع کرونا سختی های زیادی بر کشور تحمیل شده است اما به واسطه اهمیت امنیت جامعه و شهروندان همچنان به کار خود با جدیت ادامه می دهد و از بین بانوان و آقایانی که مدرک تحصیلی دیپلم و کارشناسی دارند اقدام به جذب نیروهای متعهد می کند.

او افزود: در مقطع کارشناسی رشته هایی همچون رایانه، مشاوره، روانشناسی و علوم اجتماعی جهت جذب در اولویت هستند. در مقطع دیپلم حداکثر سن مجاز برای پذیرش 25 سال است. سهمیه جذب خوبی در این عرصه به ما اختصاص داده شده است و هر تعداد مراجعه کننده که شرایط عمومی و اختصاصی را داشته باشند مورد پذیرش قرار می گیرند.

این مقام انتظامی با اشاره به نیاز جذب بیشتر بانوان در نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: این اتفاق خوبی است که در سال 99 رقم خورده است و شاهد نخواهیم بود که داوطلبی تمامی شرایط را داشته باشد و جذب نشود. استخدام و به کارگیری بیشتر بانوان نیز در دستور کار است.

سرهنگ جعفربیگلو در خصوص داوطلبینی که سن آن ها از شرایط موجود گذشته است اما توانایی های خاص دارند، افزود: افرادی که برای مثال در رانندگی و آشپزی مهارت دارند نیز می توانند به مرکز گزینش پلیس پیشگیری در میدان انقلاب مراجعه کنند. تمهیداتی اندیشیده شده است تا امور گزینش با اختصاص یارانه هایی به مراتب کمتر شود.

رئیس مرکز گزینش پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: افرادی که سابقه ورزشی دارند نیز با در نظر گرفتن امتیازاتی جذب خواهند شد و در طرحی دیگر از سربازان در حال خدمت نیز برای جذب در نیروی انتظامی استقبال می شود و این افراد نیز می توانند با مراجعه برای جذب اقدام به ثبت نام کنند. 

این مقام انتظامی در پایان در خصوص جذب ورزشکاران رشته پارکور در نیروی انتظامی گفت: این دسته از افراد دارای مهارت در پلیس پیشگیری برنامه ای برای جذب آن ها وجود ندارد اما افرادی که دارای چنین مهارت هایی باشند پس از استخدام در حوزه های مرتبط از آن ها استفاده خواهد شد. شرایط خوبی برای استخدام سربازان و ورزشکاران مهیا شده است.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز